Montag, 16. November 2009

tomb raider

hoi lisa =)

siit guet enere wuche simmer jetzt in kambodscha. in phnom phen haemmer e asiatische nazi-tour gmacht und euis iigehend mit dae khmer rouge usenand gsetzt. isch interessant aber au recht krass gsi.




daenn simmer uf battambang zum luki is lighthouse. es isch dae haemschti gsi. mir haennd "sini" kind is herz gschlosse, vor allem dae chlii wong und diae kinde wo i dae slums wohned. es isch wahnsinnig heiss gsi und nach dae fahrt mit em toeffli ueber d'staubstrass haemmer au usgseh wiae sandwuerm und dae draeck isch i allne poore & loecher gsi =)



ez simmer in siem reap und haennd huet dae beruehmti angkor wat aglueged. aber irgendwiae simmer noed richtig warm worde mit dene steihuefe. naja.



morn goemmer endlich uf thailand as meer. endlich haengse. endlich feriae. endlich bruun werde!

kusskuss,
schnipse & dipse

3 Kommentare:

  1. heyy ginxtaaaass :)) schoen z ghoere dasers guet haend und eu guet gaht!! gnuesseds ganz fescht in thailand, suenneled au fuer mich und ich freu mi scho uf es grosses tolls gschaenk fuer MICH!! ::)

    AntwortenLöschen
  2. ...ich freu mich au ufs gschänk ;-) nei van, würdsch du mir vo thailand die rote tigerbalsam mitheibringe? danke

    schöni erholig uf koh lanta!

    AntwortenLöschen
  3. hey ich vermiss euch do im lighthouse!
    ihr sind ä mega bericherig gsi für üs!
    mercie für euren bsuäch und euäs aktieve inägeh! isch dä plausch gsie mit euch! hoffentlich chömed ihr wiedermol verbie. überigens da mit äm angkor wat chani sehr guät norfollziäh, ich bin au niä warm wordä a dennä chaltä stei ;-)

    AntwortenLöschen