Montag, 9. November 2009

miss saigon

hello mayoheads (aka mind your head uf vietnamesisch english)

siit gester simmer in saigon. es isch mega heiss & klebrig (35grad aber gfuehlti 50grad) da, aber sehr vetraut, da mir ja vor 7jahr scho mal da gsi sind. d'stadt saelber haet sich extrem veraenderet und es haet jetzt ueberall tourischte. wo mir s'letscht mal da gsi sind, bin ich no so ziimlich diae einzig westlich person gsi wiit & breit. naja.

mir sind no mal go d'cu chi tunnel (das ultra krasse underground-system wo d'vietnames bout haennd wo's diae fette amis fertig gmacht haennd) aluege, aber au diae sind extrem touristisch worde und es isch gad e mal no halb so kuul gsi =( huet nomittag simmer zum erschte mal richtig go shoppe und daenn simmer us nostalgie-gruende i diae bar gange, wo mir dozmal silvester gfiired haennd.

morn goemmer wiiter uf kambodscha, wo mer ja no beidi nie gsi sind... juhu!

excuse me,
thi'n'thi dino-mite

p.s.: diae hitz macht natuerlich unheimlich kreativ =)

1 Kommentar:

  1. ooh jaa gnüssed diä hitz und die luschtige schiltzauge und tourischte dööt... saumässig isch d schwiiz!!!!

    AntwortenLöschen